Kun je goed fietsen op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bike Rental Delivery - WaarBenJij.nu Kun je goed fietsen op Bonaire - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bike Rental Delivery - WaarBenJij.nu

Kun je goed fietsen op Bonaire

Door: fietsverhuurbonaire

Blijf op de hoogte en volg Bike Rental Delivery

19 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Bonaire is echt een eiland voor duikers denkt men vaak als er over Bonaire gepraat wordt. Nu is de onderwater wereld van Bonaire inderdaad prachtig maar er is zoveel meer te zien. Per fiets is het eiland prima te verkennen en je ziet nog veel ook. Veel dieren schrikken als je fietst niet van de herrie van een auto of scooter en dus zie je veel meer flamingo's, papagaaien of andere mooie dieren! Omdat Bonaire redelijk vlak is is het prima te doen per fiets. De meeste hotels en accomodaties liggen in een vlak gebied van ongeveer 5 vierkante kilometer (Kralendijk). Ook diverse supermarkten vind u op fiets afstand. Bike Rental Delivery brengt en haalt de huurfiets gratis bij uw verblijf op Bonaire. Een fietshelm, boodschappen tas of kinderzitje zijn uiteraard verkrijgbaar bij ons.

• 11 Februari 2023 - 12:50

Marco:

Hallo, do you have also seats for kids or bike trailers for kids?

Bike Rental Delivery

Wij zijn een nieuw mobiel fietsverhuur bedrijf op Bonaire. Via deze website vertellen we jullie graag over onze leuke fiets belevenissen en fiets mogelijkheden op Bonaire. Tot ziens op Bonaire

Actief sinds 19 Juli 2012